Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843
Название: | Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів) |
Авторы: | Чжан Юйтін |
Ключевые слова: | емоційний та соціальний інтелект навчальні досягнення соціальні досягнення соціальна тривожність |
Дата публикации: | 2023 |
Библиографическое описание: | Чжан Юйтін Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів): дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 «Освітні, педагогічні науки» освітньої програми «Педагогіка та адміністрування освіти» / Чжан Юйтін. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 103 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Метою дипломної роботи є аналіз значущості та важливості соціального та емоційного інтелекту в освітньому процесі студентів вищих навчальних закладів та дослідження факторів впливу. В дослідженні здійснено оцінку емоційного і соціального інтелекту китайських студентів коледжу, вивчено регіональні відмінності та розглянуто проблеми у розвитку цих навичок. Використовуючи анкети на трьох рівнях коледжу, ми аналізуємо такі фактори, як вік, соціальний клас і стать, досліджуючи кореляції з академічною та соціальною успішністю студентів. Отримані результати дозволяють надати рекомендації щодо підвищення емоційного та соціального інтелекту студентів коледжу. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чжан.pdf | 841,44 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.