Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30862
Title: Вплив user-generated content на культуру споживання
Authors: Терещенко Д. О.
Keywords: user-generated content
контент
маркетинг
культура споживання
Issue Date: 2023
Citation: Терещенко Д. О. Вплив user-generated content на культуру споживання / Д. О. Терещенко, науковий керівник: О. М. Афанасьєва. // Цифровізація науки та сучасні тренди її розвитку: матеріали V Міжнародної студентської наукової конференції, 24 листопада, 2023 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2023. — С. 356-358.
Abstract: У тексті обговорюється актуальна тема впливу User-generated Content (UGC) на сучасну культуру споживання в цифровому світі. Зокрема, текст розглядає актуальність аутентичності в інтернет-просторі, участь користувачів у формуванні вмісту, а також ефективність UGC в маркетингових стратегіях компаній.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30862
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вплив user-generated content на культуру споживання.pdf390,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.