Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30926
Назва: Застосування цифрового маркетингу в процесі розвитку міжнародної діяльності підприємства
Автори: Дзеніс О. О.
Бездєтко К. С.
Теми: цифровий маркетинг
інформаційні технології
маркетингові техгології
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Дзеніс О. О. Застосування цифрового маркетингу в процесі розвитку міжнародної діяльності підприємства / О. О. Дзеніс, К. С. Бездєтко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2023. С. 921-924.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні підходи до використання маркетингових технологій в діяльності підприємства; визначено формування та розвиток поняття цифрового маркетингу; розглянуто впровадження digital-маркетингу в міжнародній діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30926
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзеніс-Бездєтко.pdf216,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.