Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30946
Title: Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємства
Authors: Пасько М. І.
Агапов П. І.
Keywords: маркетинговий ризик
маркетингова діяльність
класифікація маркетингових ризиків
ідентифікація маркетингового ризику
Issue Date: 2023
Citation: Пасько М. І.Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємства [Електронний ресурс] / М. І. Пасько, П. І. Агапов // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 617-620.
Abstract: Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємства Зазначено, що єдиного підходу до сутнісного наповнення поняття «маркетинговий ризик» дотепер не сформовано. Трактуючи маркетинговий ризик слід розглядати маркетингову діяльність не стільки за її основними складовими, а застосовувати комплексний підхід, згідно якому маркетингові ризики характеризуються ймовірністю виникнення певних подій і їх наслідків, які ускладнюють або роблять неможливим досягнення цілей на окремих етапах маркетингової діяльності або цілком у сфері маркетингу. Відзначаючи необхідність ідентифікації ризиків у маркетинговій діяльності підприємств, розглянуто підходи до виокремлення класифікаційних груп ризиків. Дослідження показало, що уніфікованого переліку маркетингових ризиків, з якими зіштовхуються підприємства під час своєї діяльності, не існує. Види ризиків та інтенсивність їх впливу залежать від специфіки діяльності підприємства та обраної стратегії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30946
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пасько, Агапов_Тези.pdf599,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.