Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3127
Title: ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ БРЕНДА
Authors: Борисенко А. О.
Keywords: маркетингові дослідження
бренд
проекційні методики
анкетування
персоніфікація бренда
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Борисенко А.О. Використання проекційних методик проведення маркетингових досліджень для персоніфікації бренда / А.О. Борисенко // Управління розвитком. - 2013. - С. 131 - 133
Abstract: Подано характеристику проекційних методик проведення маркетингових досліджень для персоніфікації бренда, наведено результати досліджень для бренда Polaroid.
Дана характеристика проекционных методик проведения маркетинговых исследований для персонификации бренда, приведены результаты исследований для бренда Polaroid.
The description of projective techniques of carrying out marketing researches for brand personification and the results of researches for "Polaroid" brand are given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3127
Appears in Collections:№ 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.