Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/312
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХміль В. О.-
dc.date.accessioned2012-04-26T11:11:48Z-
dc.date.available2012-04-26T11:11:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationХміль В. О. Особливості використання комплексу маркетингу підприємствами, що функціонують у системі В2В (business to business) / В. О. Хміль // Управління розвитком. - 2012. - №4. - С. 27-30en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/312-
dc.description.abstractРозглянуто особливості суб’єктів промислового маркетингу та визначено ключовий та найбільш раціональний набір маркетингових інструментів для підприємств, що функціонують у В2В сегменті.en_US
dc.description.abstractIn the article the features of subjects of industrial marketing were discussed and the key and most rational set of marketing tools for companies operating in the B2B segment were identified.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectВ2В сегментen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectкомунікативна політикаen_US
dc.subjectрозподільна політикаen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАМИ, ЩО ФУНКЦІОНУЮТЬ У СИСТЕМІ В2В (BUSINESS TO BUSINESS)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8en_US
Располагается в коллекциях:№ 4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.