Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/312
Title: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАМИ, ЩО ФУНКЦІОНУЮТЬ У СИСТЕМІ В2В (BUSINESS TO BUSINESS)
Authors: Хміль В. О.
Keywords: В2В сегмент
товарна політика
цінова політика
комунікативна політика
розподільна політика
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Хміль В. О. Особливості використання комплексу маркетингу підприємствами, що функціонують у системі В2В (business to business) / В. О. Хміль // Управління розвитком. - 2012. - №4. - С. 27-30
Abstract: Розглянуто особливості суб’єктів промислового маркетингу та визначено ключовий та найбільш раціональний набір маркетингових інструментів для підприємств, що функціонують у В2В сегменті.
In the article the features of subjects of industrial marketing were discussed and the key and most rational set of marketing tools for companies operating in the B2B segment were identified.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/312
Appears in Collections:№ 4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.