Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31568
Название: Marketing: program of the course for students of specialty 073 “Management” of the study programme “Business Administration” of the first (bachelor’s) level
Авторы: Grynevych L.
Lysytsia N.
Boiko N.
Ключевые слова: marketing
marketing mix
marketing information system
marketing research
consumer needs
competition
product
price
distribution
communications
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Marketing: program of the course for students of specialty 073 “Management” of the study programme “Business Administration” of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / comp. L. Grynevych, N. Lysytsia, N. Boiko. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2023. – 13 p. (Eng. lang.)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the course, the list of competencies and learning outcomes by the course, the assessment system, the example of an exam card and assessment criteria, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 “Management” of the study programme “Business Administration” of the first (bachelor’s) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31568
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
доп.план_Маркетинг (англ).pdf897,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.