Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаріна К. В.-
dc.contributor.authorТкаченко Т. А.-
dc.date.accessioned2024-02-19T16:32:22Z-
dc.date.available2024-02-19T16:32:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛаріна К. В. Глобальні тренди digital-маркетингу / К.В. Ларіна, Т.А. Ткаченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. – С. 438 – 443.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31571-
dc.description.abstractНа підставі глобальних досліджень узагальнено та розглянуто найактуальніші глобальні трендм у діджітал-маркетингу в 2023 році, а саме: завоювання брендами соціальних мереж та активні продажі в них, короткий відеоконтент, співпраця з інфлюенсерами, SEO-оптимізація, штучний інтелект, гуманізація брендів та бренд-активізм, розмовний маркетинг та голосовий пошук.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectglobal digitalru_RU
dc.subjectdigital-маркетингru_RU
dc.subjectтренди маркетингуru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectгуманізація брендівru_RU
dc.titleГлобальні тренди digital-маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозиторій_тези_Ларіна, Ткаченко.pdf265,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.