Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31571
Назва: Глобальні тренди digital-маркетингу
Автори: Ларіна К. В.
Ткаченко Т. А.
Теми: global digital
digital-маркетинг
тренди маркетингу
соціальні мережі
гуманізація брендів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ларіна К. В. Глобальні тренди digital-маркетингу / К.В. Ларіна, Т.А. Ткаченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. – С. 438 – 443.
Короткий огляд (реферат): На підставі глобальних досліджень узагальнено та розглянуто найактуальніші глобальні трендм у діджітал-маркетингу в 2023 році, а саме: завоювання брендами соціальних мереж та активні продажі в них, короткий відеоконтент, співпраця з інфлюенсерами, SEO-оптимізація, штучний інтелект, гуманізація брендів та бренд-активізм, розмовний маркетинг та голосовий пошук.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31571
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозиторій_тези_Ларіна, Ткаченко.pdf265,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.