Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Просяник О. П. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-07T21:52:12Z | - |
dc.date.available | 2024-03-07T21:52:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Просяник О. П. Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві / О. П. Просяник // Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 р.: тези допов. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. - 70-71. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877 | - |
dc.description.abstract | У тезах розглянуто поняття емоційний інтелект та інклюзія. У контексті інклюзії емоційний інтелект означає бути уважним до різноманітності емоцій, потреб та досвідів інших людей. Розвиток емоційного інтелекту у суспільстві, зокрема у освіті, є ключовим чинником для створення інклюзивного середовища. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | інклюзія | ru_RU |
dc.subject | інтеграція | ru_RU |
dc.subject | емоційний інтелект | ru_RU |
dc.subject | освіта | ru_RU |
dc.title | Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті (УСК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Просяник Оксана.pdf | 385,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.