Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПросяник О. П.-
dc.date.accessioned2024-03-07T21:52:12Z-
dc.date.available2024-03-07T21:52:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПросяник О. П. Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві / О. П. Просяник // Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 р.: тези допов. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. - 70-71.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто поняття емоційний інтелект та інклюзія. У контексті інклюзії емоційний інтелект означає бути уважним до різноманітності емоцій, потреб та досвідів інших людей. Розвиток емоційного інтелекту у суспільстві, зокрема у освіті, є ключовим чинником для створення інклюзивного середовища.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінклюзіяru_RU
dc.subjectінтеграціяru_RU
dc.subjectемоційний інтелектru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.titleЕмоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільствіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Просяник Оксана.pdf385,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.