Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877
Title: Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві
Authors: Просяник О. П.
Keywords: інклюзія
інтеграція
емоційний інтелект
освіта
Issue Date: 2024
Citation: Просяник О. П. Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільстві / О. П. Просяник // Різновиди інтелекту та їх роль в освітньому процесі ХХІ століття : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 грудня – 14 січня 2024 р.: тези допов. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. - 70-71.
Abstract: У тезах розглянуто поняття емоційний інтелект та інклюзія. У контексті інклюзії емоційний інтелект означає бути уважним до різноманітності емоцій, потреб та досвідів інших людей. Розвиток емоційного інтелекту у суспільстві, зокрема у освіті, є ключовим чинником для створення інклюзивного середовища.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31877
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Просяник Оксана.pdf385,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.