Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32152
Название: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня:
Авторы: Грузіна І. А.
Миронова О. М.
Ключевые слова: персональний бренд
атрибути бренду
візуалізація бренду
інформаційне поле
стратегія просування персонального бренду
імідж
діловий імідж
формування ділового іміджу
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / укл. І.А. Грузіна, О. М. Миронова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 8 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32152
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.