Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32152
Title: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня:
Authors: Грузіна І. А.
Миронова О. М.
Keywords: персональний бренд
атрибути бренду
візуалізація бренду
інформаційне поле
стратегія просування персонального бренду
імідж
діловий імідж
формування ділового іміджу
Issue Date: 2023
Citation: Персональний брендінг та управління діловим іміджем: робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / укл. І.А. Грузіна, О. М. Миронова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 8 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32152
Appears in Collections:Методичні матеріали (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.