Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32474
Title: Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівня
Authors: Гронь О. В.
Keywords: міжнародний ринок
маркетинг
конкуренція
інструментарій
середовище
конкурентоспроможність
тренди
Issue Date: 2023
Citation: Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівня : [Електронне видання] / укл. О.В. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 7 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету, об’єкт, предмет та завдання навчальної дисципліни. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, назви та зміст практичних, семінарських занять, самостійної роботи, а також порядок та критерії оцінювання знань здобувачів. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32474
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.