Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32485
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлексенко Я. І.-
dc.date.accessioned2024-05-11T16:28:49Z-
dc.date.available2024-05-11T16:28:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОлексенко Я. І. Застосування семіотики як науки у брендінгу / Я. І. Олексенко // Пізнавальні цінності сучасної людини : Міжнародний інтеграційний проект для студентів, магістрантів і аспірантів. Школа відкритого розуму. - Тернопіль – Кельце : Пізнавальні цінності сучасної людини, 2024. - С. 25-32.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32485-
dc.description.abstractУ статті розглядається застосування семіотики в сучасному брендінгу, досліджується, як ця наука може впливати на формування та сприйняття брендів. У статті проаналізовано ключові семіотичні поняття, такі як знаки, символи та їхня взаємодія у створенні унікальної мови бренду. Розглянуто роль і вплив символів, логотипів, слоганів та інших семіотичних елементів на споживче сприйняття та їхню взаємодію з ідентичністю бренду. Обґрунтовано важливість семіотичного аналізу для створенні ефективних комунікаційних стратегій бренду та висвітлено його вплив на конкурентоспроможність на ринку. Дослідження також враховує динаміку змін у споживчому середовищі та вказує на необхідність постійної адаптації семіотичних стратегій для досягнення ефективності брендінгу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсеміотикаru_RU
dc.subjectбрендінгru_RU
dc.subjectсеміотичний аналізru_RU
dc.subjectзнаки та символиru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectбрендиru_RU
dc.subjectідентичність брендуru_RU
dc.subjectмова брендуru_RU
dc.subjectсемантика в брендінгуru_RU
dc.titleЗастосування семіотики як науки у брендінгуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Олексенко. Застосування семіотики як науки у брендінгу. Текст.pdf883,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.