Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32485
Title: Застосування семіотики як науки у брендінгу
Authors: Олексенко Я. І.
Keywords: семіотика
брендінг
семіотичний аналіз
знаки та символи
комунікація
бренди
ідентичність бренду
мова бренду
семантика в брендінгу
Issue Date: 2024
Citation: Олексенко Я. І. Застосування семіотики як науки у брендінгу / Я. І. Олексенко // Пізнавальні цінності сучасної людини : Міжнародний інтеграційний проект для студентів, магістрантів і аспірантів. Школа відкритого розуму. - Тернопіль – Кельце : Пізнавальні цінності сучасної людини, 2024. - С. 25-32.
Abstract: У статті розглядається застосування семіотики в сучасному брендінгу, досліджується, як ця наука може впливати на формування та сприйняття брендів. У статті проаналізовано ключові семіотичні поняття, такі як знаки, символи та їхня взаємодія у створенні унікальної мови бренду. Розглянуто роль і вплив символів, логотипів, слоганів та інших семіотичних елементів на споживче сприйняття та їхню взаємодію з ідентичністю бренду. Обґрунтовано важливість семіотичного аналізу для створенні ефективних комунікаційних стратегій бренду та висвітлено його вплив на конкурентоспроможність на ринку. Дослідження також враховує динаміку змін у споживчому середовищі та вказує на необхідність постійної адаптації семіотичних стратегій для досягнення ефективності брендінгу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32485
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.