Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32486
Title: Реклама у контексті естетичного дослідження
Authors: Олексенко Я. І.
Keywords: естетична цінність
рекламні повідомлення
естетика реклами
Issue Date: 2023
Citation: Олексенко Я. І. Реклама у контексті естетичного дослідження / Я. І. Олексенко // Естетичні цінності сучасної людини / Міжнародний інтеграційний проект для студентів, магістрантів і аспірантів. Школа відкритого розуму. - Тернопіль – Кельце : Естетичні цінності сучасної людини, 2023. - С. 181-188.
Abstract: Мета автора - дослідити, як у рекламі передається естетично релевантна інформація, що здатна створювати та змінювати поведінкові мотивації великої кількості людей, які з власної волі здійснюють дії, що призводять до значних фінансових витрат. Предметом дослідження є також зміст інформації, що впливає на мотивацію людей.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32486
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.