Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32490
Title: Проблеми формування іншомовної професійної компетентності здобувачів вищої освіти
Authors: Ускова Т.
Карабітськова Н.
Keywords: відтворення реальних мовленнєвих ситуацій
інтерактивний метод викладання іноземної мови
іншомовна професійна компетентність
комунікація в міжнародному середовищі
метод навчання на помилках
Issue Date: 2024
Citation: Ускова Т. Проблеми формування іншомовної професійної компетентності здобувачів вищої освіти / Т. Ускова, Н. Карабітськова // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Т. 3. - Вип. 71. - 2024. - С. 172-176.
Abstract: Статтю присвячено формуванню іншомовної професійної компетентності у здобувачів вищої освіти. Дослідження зазначеної проблеми є актуальним і важливим кроком у напрямі підготовки кваліфікованих кадрів, спроможних успішно функціонувати в міжнародному професійному середовищі. Акцент на вдосконаленні методів викладання та підготовці студентів до міжкультурної взаємодії є критичним для ефективності вищої освіти в умовах сучасного світу. Проблеми формування іншомовної професійної компетентності пов’язані з неефективними методами викладання та неадекватними підходами до підготовки студентів до мовно-професійної діяльності. Мета статті полягає у розгляді методу навчання на помилках у формуванні іншомовної професійної компетентності. Автори статті зосереджують увагу на кількох ключових аспектах, які вказують на успішність цього підходу. Доведено, що студенти, які активно взаємодіють у ситуаціях навчання на помилках, демонструють краще розуміння професійного мовлення та швидше засвоюють необхідні іншомовні навички. У статті запропоновано використання рольових ігор та симуляцій, які дозволяють здобувачам вищої освіти випробувати свої навички у реальних професійних сценаріях, припускаючись при цьому помилок та вдосконалюючи свої вміння. Зазначається, що проведення дебрифінгу та аналізу помилок дозволяє студентам виокремлювати та розуміти свої недоліки у мовленні, що сприяє подальшому вдосконаленню та запам’ятовуванню матеріалу. Студенти, викладачі та освітні заклади можуть використовувати метод навчання на помилках як інструмент самоконтролю, що сприяє розвитку самостійності та відповідальності за власне навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32490
Appears in Collections:Статті ( ІМтаМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття_Карабітськова,Ускова.pdf321,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.