Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32529
Title: Особливості формування іміджу закладів вищої освіти для підвищення рейтингу на ринку освітніх послуг
Authors: Майстренко О. М.
Кінас І. О.
Keywords: імідж
заклади вищої освіти
рейтинг
оцінка активності
критерії оцінювання
Issue Date: 2020
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Майстренко О. М. Особливості формування іміджу закладів вищої освіти для підвищення рейтингу на ринку освітніх послуг / О. М. Майстренко, І. О. Кінас // Управління розвитком. – Т. 18. – № 3. – С. 14-27.
Abstract: В даній статті авторами представлено дослідження трансформаційних процесів в системі навчання. Обґрунтовано необхідність застосування новітніх напрямів щодо популяризації та пізнаваності бренду закладів вищої освіти на сучасному ринку освітніх послуг. У статті представлено дослідження щодо процесу формування іміджу закладів вищої освіти для створення позитивного образу навчального закладу. Визначена необхідність орієнтування сучасних навчальних закладів на пошук, розробку та використання інструментарію для створення певного позитивного образу навчального закладу з відображенням змісту, завдань та особливостей його діяльності. Авторами досліджено певні трансформації на ринку освітніх послуг, а саме: підвищення вимог суспільства до якості професійної освіти, постійні оновлення технології навчання, швидкозмінні я економічні умови діяльності вишів, загострення конкурентної боротьби на ринку освітніх послуг. Усе це зумовлює актуальну проблему пошуку нових джерел підвищення конкурентоспроможності закладу вищої освіти, базовим показником якого є імідж. Авторами обґрунтовано необхідність застосування методичних підходів щодо формування рейтингів вищих навчальних закладів. Проаналізовано найбільш відомі міжнародні університетські рейтинги. Було застосовано порівняльний аналіз характеристик теоретико-методологічних підходів та основних принципів складання університетських рейтингів. За допомогою кластерного аналізу досліджено розширення можливостей закладів вищої освіти щодо виведення їх на новий рівень та підвищення конкурентоздатності. Кластерний аналіз проведено з метою визначення оцінки активності участі студентів, випускників, працівників, роботодавців в житті університету, їх обізнаності в символіці університету. Також було сформовано технологічний ланцюжок формування громадського ставлення до ЗВО за допомогою event-заходів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32529
Appears in Collections:№3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
майстренко.pdf523,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.