Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32571
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВелика О. Ю.-
dc.contributor.authorЗасуха Г. І.-
dc.date.accessioned2024-05-21T08:10:41Z-
dc.date.available2024-05-21T08:10:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВелика О. Ю. Удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства / О. Ю. Велика, Г. І. Засуха // Управління розвитком. – Т. 17. – № 3. – С. 1-9.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32571-
dc.description.abstractОсновною метою та кінцевим результатом функціонування будь-якого підприємства є прибуток. Управління прибутком відбувається в два етапи – його формування та розподіл. Формування прибутку є основним етапом в загальному процесі управління прибутком та основою не тільки для його розподілу, але й джерелом оновлення виробничих фондів та основою самофінансування подальшого розвитку підприємства. На основі аналізу підходів до сутності та класифікації прибутку підприємства запропоновано удосконалену класифікацію, яка носить комплексний характер. Для удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства і встановлення основних факторів, що впливають на розмір його прибутку, був проведений аналіз техніко-економічних показників, аналіз показників прибутковості та SWOT-аналіз. На основі отриманих результатів була складена анкета та проведено анкетування керівників та спеціалістів підприємства, що дозволило встановити фактори, які мають найбільший вплив на діяльність автотранспортного підприємства з розподілом їх на зовнішні та внутрішні. Також дослідження було доповнено факторним аналізом прибутку підприємства, який дозволив встановити основні показники, що потребують першочергової уваги при управлінні формуванням прибутку автотранспортного підприємства. В результаті отримано, що до найбільш важливих зовнішніх факторів відносяться дії Міністерства інфраструктури які спрямовані на адаптацію світових тенденції до умов української галузі автотранспорту. Серед внутрішніх факторів при управління формуванням прибутку підприємства найбільшої уваги потребують обсяги наданих послуг, їх собівартість та розмір тарифів на перевезення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectприбутокru_RU
dc.subjectкласифікаціяru_RU
dc.subjectуправління формуванням прибуткуru_RU
dc.subjectзовнішні та внутрішні факториru_RU
dc.subjectавтотранспортне підприємствоru_RU
dc.titleУдосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
велика.pdf355,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.