Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32571
Назва: Удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства
Автори: Велика О. Ю.
Засуха Г. І.
Теми: прибуток
класифікація
управління формуванням прибутку
зовнішні та внутрішні фактори
автотранспортне підприємство
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Велика О. Ю. Удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства / О. Ю. Велика, Г. І. Засуха // Управління розвитком. – Т. 17. – № 3. – С. 1-9.
Короткий огляд (реферат): Основною метою та кінцевим результатом функціонування будь-якого підприємства є прибуток. Управління прибутком відбувається в два етапи – його формування та розподіл. Формування прибутку є основним етапом в загальному процесі управління прибутком та основою не тільки для його розподілу, але й джерелом оновлення виробничих фондів та основою самофінансування подальшого розвитку підприємства. На основі аналізу підходів до сутності та класифікації прибутку підприємства запропоновано удосконалену класифікацію, яка носить комплексний характер. Для удосконалення управління формуванням прибутку автотранспортного підприємства і встановлення основних факторів, що впливають на розмір його прибутку, був проведений аналіз техніко-економічних показників, аналіз показників прибутковості та SWOT-аналіз. На основі отриманих результатів була складена анкета та проведено анкетування керівників та спеціалістів підприємства, що дозволило встановити фактори, які мають найбільший вплив на діяльність автотранспортного підприємства з розподілом їх на зовнішні та внутрішні. Також дослідження було доповнено факторним аналізом прибутку підприємства, який дозволив встановити основні показники, що потребують першочергової уваги при управлінні формуванням прибутку автотранспортного підприємства. В результаті отримано, що до найбільш важливих зовнішніх факторів відносяться дії Міністерства інфраструктури які спрямовані на адаптацію світових тенденції до умов української галузі автотранспорту. Серед внутрішніх факторів при управління формуванням прибутку підприємства найбільшої уваги потребують обсяги наданих послуг, їх собівартість та розмір тарифів на перевезення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32571
Розташовується у зібраннях:№3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
велика.pdf355,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.