Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32605
Назва: Сучасні аспекти виховної діяльності на заняттях іноземної мови в закладах вищої освіти
Автори: Михайлова Л. З.
Жила Г. В.
Теми: виховання
заняття англійської мови
студенти
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Михайлова Л. З. Сучасні аспекти виховної діяльності на заняттях іноземної мови в закладах вищої освіти / Л. З. Михайлова, Г. В. Жила // Інноваційна педагогіка. – 2024. - Т. 2. - №69. - С. 195-198.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено підходи до розвитку виховного потенціалу занять іноземної мови в закладах вищої освіти. Узагальнено поняття виховання (цілеспрямоване створення соціальних, матеріальних, духовних, організаційних умов для набуття підростаючим поколінням суспільно-історичного досвіду з метою підготовки до громадського життя та продуктивної професійної діяльності, процес формування моделі поведінки у соціумі), визначено основні завдання виховання (розуміння власної ролі у суспільстві, формування громадянської позиції, розвиток почуття гуманізму, толерантності та милосердя). Висвітлено досвід щодо виховної діяльності зі студентами у закладах вищої освіти: у рамках духовно-морального, естетичного, трудового та фізичного виховання – це проведення бесід на такі теми як місце людини у суспільстві, прояв милосердя в нашому житті, культура мовлення як невід’ємний компонент конкурентоспроможного фахівця, культура здорового способу життя, література (музика, живопис) у вашому житті. Установлено, що важливу роль у вихованні особистості відіграє патріотичне виховання, представлено його визначення (формування у молодого покоління високої патріотичної самосвідомості, почуття довіри, щирої любові до батьківщини, спрямованість на турботу про добробут українського народу), визначено основну мету патріотичного виховання (формування патріотичних цінностей, переконань, виховання поваги до культурного та історичного минулого України; поваги до Конституції України, Законів України, офіційної та історичної державної символіки; усвідомлення нерозривного зв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її особистою патріотичною відповідальністю тощо). Представлено шляхи впровадження елементів патріотичного виховання під час викладання іноземної мови (проведення бесід на теми «Хрещення Русі», «Національно-визвольна війна українського народу під проводом Богдана Хмельницького», «Анна Ярославна – королева Франції», «Змагання за волю Української народної республіки в 1917–1920 роках», тощо).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32605
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.