Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32613
Название: Вплив сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільства
Авторы: Рубан Д. М.
Ключевые слова: медіапродукт
цінності
вплив
українське суспільство
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Рубан Д. М. Вплив сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільства / Д.М. Рубан, науковий керівник О.Г. Зима // Діджиталізація науки як виклик сьогодення: матеріали VI Міжнародної студентської наукової конференції, Суми, 3 травня, 2024 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга».— Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОСГруп», 2024. — С. 143-146.
Краткий осмотр (реферат): Ця наукова стаття присвячена дослідженню впливу сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільства. Зокрема, розглядаються механізми формування ціннісних уявлень через медійні формати та платформи. Аналізується вплив інформаційного простору на формування ціннісних орієнтацій українців, а також висвітлюється роль медіа у процесі визначення національного ідентитету.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32613
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.