Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32623
Назва: Особливості формування і збереження ділової репутації в онлайн-середовищі
Автори: Бєляєва Н. Є.
Калениченко Р. А.
Телебенєва Є. О.
Теми: імідж
ділова репутація
формування ділової репутації в онлайн-середовищі
психологічні технології формування і збереження ділової репутації
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Бєляєва Н. Є. Особливості формування і збереження ділової репутації в онлайн-середовищі / Н. Є. Бєляєва, Р. А. Калениченко, Є. О. Телебенєва // Вісник Національного університету оборони України, – 2024. – №2(78). – С. 24-31.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено та проаналізовано специфіку формування і збереження ділової репутації в Інтернеті відповідно до загального концепту репутаційного менеджменту. Досліджено важливість, психологічні особливості та можливості використання цього підходу компаніями для створення та збереження позитивної ділової репутації в онлайн-середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32623
Розташовується у зібраннях:Статті (ПС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бєляєва, Калениченко, Телебенєва.pdf599,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.