Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалінкін А. В.-
dc.date.accessioned2024-05-27T11:46:01Z-
dc.date.available2024-05-27T11:46:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКалінкін А. В. Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу: сутність і значення / А. В. Калінкін // Збірник тез доповідей : VI Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань, 14-15 березня 2024 р. - Дніпро: ДВНЗ УДХТУ, 2024. - Т. 2. - С. 43-44.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32679-
dc.description.abstractРозглянуто сутність стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу, його значення для успішного функціонування компаній на міжнародному ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectміжнародний маркетингru_RU
dc.subjectстратегічний інструментарійru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.titleСтратегічний інструментарій міжнародного маркетингу: сутність і значенняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті (МЕВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.