Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32679
Название: Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу: сутність і значення
Авторы: Калінкін А. В.
Ключевые слова: міжнародний маркетинг
стратегічний інструментарій
міжнародний ринок
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Калінкін А. В. Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу: сутність і значення / А. В. Калінкін // Збірник тез доповідей : VI Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань, 14-15 березня 2024 р. - Дніпро: ДВНЗ УДХТУ, 2024. - Т. 2. - С. 43-44.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу, його значення для успішного функціонування компаній на міжнародному ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32679
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.