Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32700
Назва: Формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки
Автори: Бебко М. С.
Дзеніс О. О.
Теми: стратегія підприємства
зовнішні фактори
закордонні ринки
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Бебко М. С. Формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки / М. С. Бебко, науковий керівник: О. О. Дзеніс // Сучасна парадигма розвитку світової економіки: проблеми, виклики, перспективи: збірник матеріалів всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції, 12 квітня 2024 р. : тези допов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – С. 44-45.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні підходи до формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки; розглянуто теоретичний базис та сутність зовнішньоекономічної стратегії підприємства; визначено основні етапи та аналітичний інструментарій стратегічного аналізу на підприємстві; досліджено способи виходу підприємства на закордонні ринки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32700
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзеніс-Бебко.pdf6,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.