Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32700
Title: Формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки
Authors: Бебко М. С.
Дзеніс О. О.
Keywords: стратегія підприємства
зовнішні фактори
закордонні ринки
Issue Date: 2024
Citation: Бебко М. С. Формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки / М. С. Бебко, науковий керівник: О. О. Дзеніс // Сучасна парадигма розвитку світової економіки: проблеми, виклики, перспективи: збірник матеріалів всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції, 12 квітня 2024 р. : тези допов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – С. 44-45.
Abstract: В роботі розглянуто теоретичні підходи до формування стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки; розглянуто теоретичний базис та сутність зовнішньоекономічної стратегії підприємства; визначено основні етапи та аналітичний інструментарій стратегічного аналізу на підприємстві; досліджено способи виходу підприємства на закордонні ринки.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32700
Appears in Collections:Статті студентів (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Дзеніс-Бебко.pdf6,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.