Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32729
Название: Аналіз ключових індикаторів ефективності маркетингової стратегії підприємств е-комерції
Авторы: Гвоздицький В. С.
Хорешкова П. О.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
ефективність
індикатор
е-комерція
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Гвоздицький В. С. Аналіз ключових індикаторів ефективності маркетингової стратегії підприємств е-комерції / В. С. Гвоздицький, П. О. Хорешкова // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції. - 2024. [Електронний ресурс]
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу ключових показників, за допомогою яких можна оцінити ефективність маркетингової стратегії підприємств електронної комерції. Рекомендовано різні варіанти побудови економетричних моделей прогнозування й оцінки маркетингових індикаторів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32729
Располагается в коллекциях:Статті (ЕКСА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Гвоздицький Хорешкова іспр.pdf127,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.