Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32729
Title: Аналіз ключових індикаторів ефективності маркетингової стратегії підприємств е-комерції
Authors: Гвоздицький В. С.
Хорешкова П. О.
Keywords: маркетингова стратегія
ефективність
індикатор
е-комерція
Issue Date: 2024
Citation: Гвоздицький В. С. Аналіз ключових індикаторів ефективності маркетингової стратегії підприємств е-комерції / В. С. Гвоздицький, П. О. Хорешкова // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції. - 2024. [Електронний ресурс]
Abstract: Стаття присвячена аналізу ключових показників, за допомогою яких можна оцінити ефективність маркетингової стратегії підприємств електронної комерції. Рекомендовано різні варіанти побудови економетричних моделей прогнозування й оцінки маркетингових індикаторів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32729
Appears in Collections:Статті (ЕКСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Гвоздицький Хорешкова іспр.pdf127,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.