Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32788
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолбіна Т.-
dc.date.accessioned2024-06-02T16:59:24Z-
dc.date.available2024-06-02T16:59:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКолбіна Т. Підготовка студентів міжнародних економічних відносин до міжкультурної комунікації засобами іноземних мов / Т. Колбіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2024. - Вип. 66. - C. 117-124.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32788-
dc.description.abstractУ державних документах і відповідному освітньому стандарті акцентовано на необхідності підготовки майбутніх фахівців спеціальності «Міжнародні економічні відносини» до міжкультурної взаємодії у процесі вивчення іноземної мови. Міжкультурна комунікація розглядається як важлива форма соціальної комунікації та взаємодії представників різних культур, що здійснюється з метою взаємного пізнання, спільної діяльності та співпраці. Здатність до міжкультурної взаємодії забезпечить налагодження контактів з діловими партнерами і досягнення цілей економічного співробітництва. Метою і результатом навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» є формування у студентів досвіду МКК у сфері професійної діяльності. У її змісті тісно переплетені між собою соціолінгвістичний, соціокультурний і комунікативно-діяльнісний складники. Оскільки мова віддзеркалює «картину світу» носіїв іншої культури і є інструментом комунікації, то її вивчення доцільно організувати на засадах комунікативно-діяльнісного та культурологічного підходів, які визначають цілі, зміст, відповідні методи і форми навчальної діяльності студентів. Kультурологічний підхід забезпечує засвоєння іноземної мови як невід’ємної частини іншої культури завдяки залученню у навчальні матеріали різнобічної країнознавчої інформації. Комунікативно-діяльнісний підхід сприяє розвитку мовленнєвих та комунікативних умінь в ситуаціях міжкультурної взаємодії у сфері майбутньої професійної діяльності. Для управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів представлено модель технології роботи над іншомовним текстом, що відбувається за етапами, які відтворюють послідовність виконання людиною комунікативного виду діяльності. Кожному етапу відповідають певні методи і форми навчальної діяльності студентів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпрофесійна підготовкаru_RU
dc.subjectіноземні мовиru_RU
dc.subjectкультураru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectміжкультурна компетентністьru_RU
dc.titleПідготовка студентів міжнародних економічних відносин до міжкультурної комунікації засобами іноземних мовru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колбіна Т. Стаття.pdf238,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.