Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32788
Назва: Підготовка студентів міжнародних економічних відносин до міжкультурної комунікації засобами іноземних мов
Автори: Колбіна Т.
Теми: професійна підготовка
іноземні мови
культура
комунікація
міжкультурна компетентність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Колбіна Т. Підготовка студентів міжнародних економічних відносин до міжкультурної комунікації засобами іноземних мов / Т. Колбіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету : збірник наукових праць. Серія: Педагогічні науки. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2024. - Вип. 66. - C. 117-124.
Короткий огляд (реферат): У державних документах і відповідному освітньому стандарті акцентовано на необхідності підготовки майбутніх фахівців спеціальності «Міжнародні економічні відносини» до міжкультурної взаємодії у процесі вивчення іноземної мови. Міжкультурна комунікація розглядається як важлива форма соціальної комунікації та взаємодії представників різних культур, що здійснюється з метою взаємного пізнання, спільної діяльності та співпраці. Здатність до міжкультурної взаємодії забезпечить налагодження контактів з діловими партнерами і досягнення цілей економічного співробітництва. Метою і результатом навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» є формування у студентів досвіду МКК у сфері професійної діяльності. У її змісті тісно переплетені між собою соціолінгвістичний, соціокультурний і комунікативно-діяльнісний складники. Оскільки мова віддзеркалює «картину світу» носіїв іншої культури і є інструментом комунікації, то її вивчення доцільно організувати на засадах комунікативно-діяльнісного та культурологічного підходів, які визначають цілі, зміст, відповідні методи і форми навчальної діяльності студентів. Kультурологічний підхід забезпечує засвоєння іноземної мови як невід’ємної частини іншої культури завдяки залученню у навчальні матеріали різнобічної країнознавчої інформації. Комунікативно-діяльнісний підхід сприяє розвитку мовленнєвих та комунікативних умінь в ситуаціях міжкультурної взаємодії у сфері майбутньої професійної діяльності. Для управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів представлено модель технології роботи над іншомовним текстом, що відбувається за етапами, які відтворюють послідовність виконання людиною комунікативного виду діяльності. Кожному етапу відповідають певні методи і форми навчальної діяльності студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32788
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колбіна Т. Стаття.pdf238,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.