Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшкальов В. В.-
dc.contributor.authorМартіянова М. П.-
dc.date.accessioned2024-06-09T15:30:08Z-
dc.date.available2024-06-09T15:30:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУшкальов В. В. Профайлінг споживача: проблемні аспекти економічної ефективності / В. В. Ушкальов, М. П. Мартіянова // Причорноморські економічні студії. - 2023. – Вип. 80. - С. 110 – 115.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32890-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості та проблемні аспекти визначення економічної ефективності психологічного забезпечення роботи зі споживачем. Запропоновано модель оцінювання економічної ефективності профайлінгу споживача. Визначено структуру економічних результатів, що є наслідком використання такого інструменту профілювання поведінки, як LAB-рrofile. Окреслено загальні підходи та складові оцінки ефективності застосування даної технології та економічні аспекти її навчання персоналу підприємств, що задіяний у комунікаційних процесах зі споживачами. Визначено, що складовими економічної ефективності профайлінгу є економія часу на пошук відповідних ментальних моделей та підвищення результативності комунікації. Вагомим аспектом при цьому виступає рівень якості сформованої моделі поведінки споживача, що обумовлюється компетентністю особи, яка застосовує профайлінг.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпрофайлінгru_RU
dc.subjectвзаємодіяru_RU
dc.subjectекономічна ефективність психологічного забезпеченняru_RU
dc.subjectоцінка ефективностіru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectпродажіru_RU
dc.titleПрофайлінг споживача: проблемні аспекти економічної ефективностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ушкальов,Мартіянова_стаття.pdf203,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.