Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32890
Title: Профайлінг споживача: проблемні аспекти економічної ефективності
Authors: Ушкальов В. В.
Мартіянова М. П.
Keywords: профайлінг
взаємодія
економічна ефективність психологічного забезпечення
оцінка ефективності
споживач
продажі
Issue Date: 2023
Citation: Ушкальов В. В. Профайлінг споживача: проблемні аспекти економічної ефективності / В. В. Ушкальов, М. П. Мартіянова // Причорноморські економічні студії. - 2023. – Вип. 80. - С. 110 – 115.
Abstract: У статті розглянуто особливості та проблемні аспекти визначення економічної ефективності психологічного забезпечення роботи зі споживачем. Запропоновано модель оцінювання економічної ефективності профайлінгу споживача. Визначено структуру економічних результатів, що є наслідком використання такого інструменту профілювання поведінки, як LAB-рrofile. Окреслено загальні підходи та складові оцінки ефективності застосування даної технології та економічні аспекти її навчання персоналу підприємств, що задіяний у комунікаційних процесах зі споживачами. Визначено, що складовими економічної ефективності профайлінгу є економія часу на пошук відповідних ментальних моделей та підвищення результативності комунікації. Вагомим аспектом при цьому виступає рівень якості сформованої моделі поведінки споживача, що обумовлюється компетентністю особи, яка застосовує профайлінг.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32890
Appears in Collections:Статті (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ушкальов,Мартіянова_стаття.pdf203,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.