Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32908
Назва: Маркетингова товарна політика сучасного підприємства
Автори: Мєщенко Н. О.
Ус М. І.
Теми: товар
маркетингова товарна політика
сучасне підприємство
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Мєщенко Н. О. Маркетингова товарна політика сучасного підприємства [Електронне видання] / Н.О., Мєщєнко, М.І. Ус // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик. – Київ: Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2024. - Т.1. – С. 107-109.
Короткий огляд (реферат): В процесі дослідження розглянуто маркетингову товарну політику в діяльності сучасного підприємства,підкреслено, що вона є важливим елементом формування його маркетингової підтримки. Визначено необхідність врахування потреби підприємства, споживачів його продукції та ринкових вимог у цілому. Тому за умов мінливого ринкового середовища саме використання сучасного комплексу інструментів є запорукою високого рівня конкурентоспроможності підприємства та його продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32908
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.