Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32908
Title: Маркетингова товарна політика сучасного підприємства
Authors: Мєщенко Н. О.
Ус М. І.
Keywords: товар
маркетингова товарна політика
сучасне підприємство
Issue Date: 2024
Citation: Мєщенко Н. О. Маркетингова товарна політика сучасного підприємства [Електронне видання] / Н.О., Мєщєнко, М.І. Ус // Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17-19 квітня 2024 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик. – Київ: Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2024. - Т.1. – С. 107-109.
Abstract: В процесі дослідження розглянуто маркетингову товарну політику в діяльності сучасного підприємства,підкреслено, що вона є важливим елементом формування його маркетингової підтримки. Визначено необхідність врахування потреби підприємства, споживачів його продукції та ринкових вимог у цілому. Тому за умов мінливого ринкового середовища саме використання сучасного комплексу інструментів є запорукою високого рівня конкурентоспроможності підприємства та його продукції.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32908
Appears in Collections:Статті студентів (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.