Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32909
Название: Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди
Авторы: Саричева К.
Ус М.
Ключевые слова: тренд-форкастинг
методи прогнозування
мода
маркетинговий інструментарій
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Саричева К. Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди [Електроний ресурс] / К. Саричева, М. Ус // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 р. - Київ: КНЕУ, 2023. - С.35-37.
Краткий осмотр (реферат): Визначено сутність форкастингу в сфері моди. Ідентифковані загрози для сфери передбачення трендів, особливо для більш вразливих маленьких агенцій. Підкреслено, що форкастинговим майданчикам і бюро слід формувати об’єднання або приєднуватись до просування так званого «slow fashion» (повільної моди) – уповільнення зміни трендів та акцентування важливості речей довготривалого вживання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32909
Располагается в коллекциях:Статті студентів (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Саричева К. Ус, М. Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди.pdf273,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.