Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32909
Title: Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди
Authors: Саричева К.
Ус М.
Keywords: тренд-форкастинг
методи прогнозування
мода
маркетинговий інструментарій
Issue Date: 2023
Citation: Саричева К. Проблеми тренд-форкастингу у сфері моди [Електроний ресурс] / К. Саричева, М. Ус // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 р. - Київ: КНЕУ, 2023. - С.35-37.
Abstract: Визначено сутність форкастингу в сфері моди. Ідентифковані загрози для сфери передбачення трендів, особливо для більш вразливих маленьких агенцій. Підкреслено, що форкастинговим майданчикам і бюро слід формувати об’єднання або приєднуватись до просування так званого «slow fashion» (повільної моди) – уповільнення зміни трендів та акцентування важливості речей довготривалого вживання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32909
Appears in Collections:Статті студентів (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.