Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32912
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПисарчук О. В.-
dc.date.accessioned2024-06-11T09:06:07Z-
dc.date.available2024-06-11T09:06:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПисарчук О. В. Диспропорції фінансування підготовки фахівців з вищою освітою в контексті формування людського капіталу / О. В. Писарчук// Університетські спільноти та їх роль в умовах дифузності сучасної освіти : матеріали XXIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 9 лютого 2024 р. / Ін-т вищої освіти НАПН України, Харк. гуманітарний ун-т «Нар. укр. акад.» [та ін. ; редкол.: К. В. Астахова (голов. ред.) та ін.]. – Харків: Вид-во НУА, 2024. – С. 119-124.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32912-
dc.description.abstractСучасний світ характеризується стрімкими трансформаційними економічними процесами, відбувається глибока інтеграція різних секторів, процеси глобалізації активно охоплюють всі сфери суспільно-економічних відносин. Знання, інформація, інформаційних технологій виходять на принципово новий рівень значущості. Одним з провідних драйверів розвитку економіки країни стає людський капітал. Якість людського капіталу, який формується в поточний момент часу буде впливати на стан розвитку країни та визначати потенціал її розвитку в довготривалій перспективі в майбутньому. Формування людського капіталу ґрунтується на трьох основних складових освітній, демографічній та рівень здоров’я. Освітня компонента формування людського капіталу визначає його спроможність до креативної інноваційної діяльності, до розробки нових ідей, здатності до змін. В роботі розглянуто проблеми диспропорцій фінансування вищої освіти в Україні. Дослідження структури системи вищої освіти, мережі закладів, особливостей їх підпорядкування та фінансування дозволили виокремити системні причини виникнення таких диспропорцій. Виявлена суттєва різниця в обсягах бюджетного фінансування закладів вищої освіти (ЗВО) з різним підпорядкуванням в середньому на одного здобувача, навіть за умов наявності підготовки за однаковими спеціальностями. Досліджено зв’язок розподілу державного замовлення, фінансування та якості підготовки фахівців. Узагальнено негативні наслідки недостатності фінансового забезпечення, диспропорцій фінансування на якість освіти та формування людського капіталу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectякість підготовки фахівцівru_RU
dc.subjectфінансування освітиru_RU
dc.subjectмережа ЗВОru_RU
dc.subjectлюдський капіталru_RU
dc.titleДиспропорції фінансування підготовки фахівців з вищою освітою в контексті формування людського капіталуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
matetialu-konferenciyi-nua-9.02.2024_Писарчук (1).pdf299,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.