Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32912
Назва: Диспропорції фінансування підготовки фахівців з вищою освітою в контексті формування людського капіталу
Автори: Писарчук О. В.
Теми: якість підготовки фахівців
фінансування освіти
мережа ЗВО
людський капітал
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Писарчук О. В. Диспропорції фінансування підготовки фахівців з вищою освітою в контексті формування людського капіталу / О. В. Писарчук// Університетські спільноти та їх роль в умовах дифузності сучасної освіти : матеріали XXIІ Міжнар. наук.-практ. конф., 9 лютого 2024 р. / Ін-т вищої освіти НАПН України, Харк. гуманітарний ун-т «Нар. укр. акад.» [та ін. ; редкол.: К. В. Астахова (голов. ред.) та ін.]. – Харків: Вид-во НУА, 2024. – С. 119-124.
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ характеризується стрімкими трансформаційними економічними процесами, відбувається глибока інтеграція різних секторів, процеси глобалізації активно охоплюють всі сфери суспільно-економічних відносин. Знання, інформація, інформаційних технологій виходять на принципово новий рівень значущості. Одним з провідних драйверів розвитку економіки країни стає людський капітал. Якість людського капіталу, який формується в поточний момент часу буде впливати на стан розвитку країни та визначати потенціал її розвитку в довготривалій перспективі в майбутньому. Формування людського капіталу ґрунтується на трьох основних складових освітній, демографічній та рівень здоров’я. Освітня компонента формування людського капіталу визначає його спроможність до креативної інноваційної діяльності, до розробки нових ідей, здатності до змін. В роботі розглянуто проблеми диспропорцій фінансування вищої освіти в Україні. Дослідження структури системи вищої освіти, мережі закладів, особливостей їх підпорядкування та фінансування дозволили виокремити системні причини виникнення таких диспропорцій. Виявлена суттєва різниця в обсягах бюджетного фінансування закладів вищої освіти (ЗВО) з різним підпорядкуванням в середньому на одного здобувача, навіть за умов наявності підготовки за однаковими спеціальностями. Досліджено зв’язок розподілу державного замовлення, фінансування та якості підготовки фахівців. Узагальнено негативні наслідки недостатності фінансового забезпечення, диспропорцій фінансування на якість освіти та формування людського капіталу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32912
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
matetialu-konferenciyi-nua-9.02.2024_Писарчук (1).pdf299,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.