Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32918
Назва: Дизайн мислення у викладанні менеджменту та підприємництва
Автори: Канова О. А.
Кривобок К. В.
Заславський С. Є.
Теми: дизайн-мислення
процес дизайн-мислення
інструментарій дизайн-мислення
підприємництво
менеджмент
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Канова О. А. Дизайн мислення у викладанні менеджменту та підприємництва // О.А. Канова, К.В. Кривобок, С.Є. Заславський // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2024. - № 1. - С. 355 – 360.
Короткий огляд (реферат): Стаття досліджує використання дизайн-мислення в навчанні підприємництву та менеджменту, акцентуючи його роль у навчальному процесі та практичну орієнтацію. Аналізуються визначення дизайн-мислення у контексті вивчення підприємництва та менеджменту. Розглядається інтеграція дизайн-мислення в освіту на різних рівнях: як окрема дисципліна, інструменти для освітян і підхід до викладання. Аналізуються характеристики дизайн-мислення та пов’язані з ними когнітивно-поведінкові атрибути. Досліджуються підходи до процесу дизайн-мислення – послідовний і циклічний, визначаються їхні основні етапи та особливості. Представлено інструментарій дизайн-мислення для навчання, класифікація методів та перелік основних інструментів для роботи над бізнес-проєктами. Аналізуються ключові принципи дизайн-мислення та їх адаптація для викладання підприємництва та менеджменту. Узагальнюються його переваги для використання в освіті, вказують на можливість ефективного застосування як у традиційних, так і в онлайн-класах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32918
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Канова Кривобок Заславський Дизайн мислення.pdf413,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.