Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32951
Title: Сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингу
Authors: Холодний Г. О.
Keywords: маркетинг
інноваційний маркетинг
управління інноваційним маркетингом
особливості і протиріччя інноваційного маркетингу
традиційний і цифровий маркетинг
Issue Date: 2023
Citation: Холодний Г. О. Сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингу / Г.О. Холодний // Проблеми економіки. – 2023. № 2 (56). – С. 190-197.
Abstract: У статті розглянута загальна характеристика, предметне середовище, сучасні особливості та протиріччя інноваційного маркетингу. Запропоновано змістовне визначення інноваційного маркетингу як сучасної концепції маркетингу, інноваційно орієнтованої маркетингової діяльності підприємства (організації) щодо постійного і безперервного удосконалення продуктів і методів, інструментів та технологій маркетингу, формування нових ринків і нових потреб з метою ефективного задоволення запитів споживачів та використання власного ресурсного потенціалу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32951
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.