Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32954
Title: Інновації в товарній політиці: вплив на маркетингові стратегії та конкурентоспроможність
Authors: Холодний Г. О.
Холодна Ю. Є.
Keywords: інновації
товарна політика
маркетингові стратегії
конкурентоспроможність
споживча цінність
Issue Date: 2023
Citation: Холодний Г. О. Інновації в товарній політиці: вплив на маркетингові стратегії та конкурентоспроможність / Г. О. Холодний, Ю. Є. Холодна // Економіка та суспільство. Електронний журнал. – 2023. – № 53.
Abstract: У статті розглянуто актуальні проблеми ефективності сфери товарної політики, пов’язані з впровадженням інноваційних рішень та їх впливом на формування маркетингових стратегій та конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто сучасні інноваційні рішення, що застосовуються в товарній політиці підприємств. Досліджено поняття інновацій у контексті товарів та послуг, розглянуто їх конкретні види та основні характеристики. Визначено ключові переваги застосування інноваційних рішень у сфері формування товарної політики підприємств, такі як покращення якості продукції, забезпечення конкурентних переваг суб’єкта господарювання, залучення нових клієнтів та розширення ринкових можливостей.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32954
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІННОВАЦІЇ В ТОВАРНІЙ ПОЛІТИЦІ.pdf273,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.