Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32977
Title: Необхідність врахування Ropo-ефекту для сучасного бізнесу
Authors: Небилиця О. А.
Keywords: ROPO
ефект
аналіз
онлайн та офлайн середовище
цільова аудиторія
споживач
продаж
бізнес
стратегія
Issue Date: 2024
Citation: Небилиця О. А. Необхідність врахування Ropo-ефекту для сучасного бізнесу / О. А. Небилиця // Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. – 2024. - № 1(144).
Abstract: У роботі обґрунтовано необхідність врахування ROPO-ефекту для сучасного бізнесу на основі комплексного підходу до управління поведінкою споживачів в онлайн та офлайн середовищах. Досліджено та узагальнено особливості моделі ROPO-ефекту для сучасного бізнесу, яка дозволяє проаналізувати поведінку покупців, коли вони переміщуються між різними каналами взаємодії. Подано технологію проведення ROPO-аналіз та проведено статичний аналіз показників активності споживачів в онлайн та офлайн- середовищах. Було проведено аналіз використання Інтернету у 2023 р. у світі та в Україні; подано динаміку кількості користувачів інтернету у 2013-2023 рр. та динаміку часу витраченого ними на Інтернет; проведено аналіз динаміки змін онлайн-шопінгу; запропоновано огляд електронної комерції споживчих товарів; досліджено структуру витрат споживачів у світі. Було обґрунтовано етапи ROPO-аналізу. Подано найбільш розповсюджені способи збору інформації про цільову аудиторію у офлайн та онлайн просторах. Представлено стратегії підприємства враховуючі звичну поведінку споживачів, яка починається в цифровому просторі, а закінчується фізичними транзакціями і навпаки.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32977
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Небилиця.pdf1,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.