Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33034
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравченко В. В.-
dc.date.accessioned2024-06-18T10:23:42Z-
dc.date.available2024-06-18T10:23:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКравченко В. В. Інтернет-брендинг і перспективи розвитку інтернет-проектів у діяльності туристичних підприємств / В. В. Кравченко // Управління розвитком. – № 2 (192). – С. 80-87.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33034-
dc.description.abstractОбґрунтовано роль інтернет-брендингу в сучасному розвитку підприємств туристичної галузі. Визначено особливості та переваги просування інтернет-бренда. Аналіз останніх публікацій показав, що не всі сучасні методи були досліджені іншими вченими. Запропоновано використання сучасного інтернет-інструментарію для розробки та просування інтернет-проектів в діяльності туристичних підприємств. Проведено аналіз всіх платформ, способів і методів просування в Інтернеті. Сучасний інструментарій дозволяє швидко та якісно повідомити про свій бренд у мережі Інтернет. Виділено кращі варіанти просування туристичного підприємства та наведено конкретні приклади їх реалізації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectінтернетru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectінтернет-брендингru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectтуроператорru_RU
dc.subjectінструментарійru_RU
dc.subjectінтернет-проектru_RU
dc.titleІнтернет-брендинг і перспективи розвитку інтернет-проектів у діяльності туристичних підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
кравченко.pdf434,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.