Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33034
Название: Інтернет-брендинг і перспективи розвитку інтернет-проектів у діяльності туристичних підприємств
Авторы: Кравченко В. В.
Ключевые слова: інтернет
бренд
інтернет-брендинг
туристичне підприємство
туроператор
інструментарій
інтернет-проект
Дата публикации: 2018
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Кравченко В. В. Інтернет-брендинг і перспективи розвитку інтернет-проектів у діяльності туристичних підприємств / В. В. Кравченко // Управління розвитком. – № 2 (192). – С. 80-87.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано роль інтернет-брендингу в сучасному розвитку підприємств туристичної галузі. Визначено особливості та переваги просування інтернет-бренда. Аналіз останніх публікацій показав, що не всі сучасні методи були досліджені іншими вченими. Запропоновано використання сучасного інтернет-інструментарію для розробки та просування інтернет-проектів в діяльності туристичних підприємств. Проведено аналіз всіх платформ, способів і методів просування в Інтернеті. Сучасний інструментарій дозволяє швидко та якісно повідомити про свій бренд у мережі Інтернет. Виділено кращі варіанти просування туристичного підприємства та наведено конкретні приклади їх реалізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33034
Располагается в коллекциях:№ 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
кравченко.pdf434,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.