Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33035
Title: Формування маркетингового бюджету для підприємств із бренд-орієнтованою системою управління
Authors: Зубко Д. О.
Keywords: маркетинговий бюджет
витрати на маркетинг
бренд-орієнтована система управління
маркетингові інвестиції
Issue Date: 2018
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Зубко Д. О. Формування маркетингового бюджету для підприємств із бренд-орієнтованою системою управління / Д. О. Зубко // Управління розвитком. – № 2 (192). – С. 87-93.
Abstract: Розглянуто принципи формування та розподілу маркетингового бюджету для підприємств із брендорієнтованою системою управління. Складено структуру витрат на бренд у маркетинговому бюджеті та проаналізовано розподіл бюджету з урахуванням процесу прийняття споживчих рішень про покупку. Запропоновано підхід до розгляду маркетингових витрат як інвестицій та розрахунок їх ефективності через показник рентабельності маркетингових інвестицій. Запропоновано математичну модель оптимізації маркетингових бюджетів, що дозволяє визначати мінімальний рівень витрат на бренд, за якого маркетингові заходи залишаються ефективними.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33035
Appears in Collections:№ 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зубко.pdf578,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.