Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33301
Назва: Моделі та стратегії інформаційної взаємодії підприємств в умовах економіки вражень
Автори: Ястремська О. О.
Теми: економіка вражень
моделі поведінки
моделі взаємодії
партнери
споживачів
раціональність
емоційність
стратегії поведінки
стратегії формування довіри
стратегії ведення переговорів
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Ястремська О. О. Моделі та стратегії інформаційної взаємодії підприємств в умовах економіки вражень / О.О. Ястремська // Інноваційний розвиток діяльності суб’єктів господарювання в умовах воєнного та повоєнного стану: теорія, практика, аналітика [Електронний ресурс] : монографія / за заг. ред. В. С. Пономаренка. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – С. 197-226.
Короткий огляд (реферат): У розділі монографії представлено характеристики та особливості функціонування економіки вражень як однієї з перспективних моделей розвитку економіки. Доведено доцільність її використання в Україні в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення. Проаналізовано фактори внутрішнього та зовнішнього середовища підприємств, які впливають на успішність перебігу економічних відносин за моделлю економіки вражень. Акцентовано увагу на раціональних та емоційних вражень, їх взаємозв’язку та важливості врахування. Виділено типи взаємовідносин та моделі поведінки між партнерами і споживачами за моделлю економіки вражень, що залежать від поставлених цілей взаємодії, мотивів вияву активності, способів формування стереотипів, довіри, методів впливу, що згруповані як раціональні та емоційні. Запропоновано моделі інформаційної взаємодії як зовнішні щодо окремих соціально-економічних суб’єктів: дисонансу, ритуалізму, конформізму, інновацій. В процесі стратегічного управління здійснено класифікацію поведінкових моделей партнерів в процесі інформаційної взаємодії: підприємницька, лобістська, форвардна, фарватерна, корумпована, трансформаційна. Їм у відповідність поставлено стратегії комунікацій. Запропоновано види стратегій формування довіри між партнерами і споживачами. Також обґрунтовано види стратегій ведення переговорів в процесі інформаційної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33301
Розташовується у зібраннях:Монографії (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розділ 7_Ястремська_Олеся_Монографія.pdf531,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.