Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 15.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.
2018Комунікативне повідомлення в контексті конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2021Інклюзивні та гендерно-чутливі практики в рекламній комунікаціїБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2023Особливості використання фірмового стилю для закладів освітиСорокіна Г. В.; Мальцева М. А.
2022Застосування теорії спіралі мовчання для аналізу українського медіапросторуСорокіна Г. В.
2022Музика як вид соціальної комунікаціїСорокіна Г. В.; Сахань Д. М.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2020Елементи картини світу студентської молоді крізь призму мемівСтаркова Г. В.; Сорокіна Г. В.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.